Kletba prolomena

Tak už piju alkohol. Jsem teď týden mezi judistama. Dva dny jsem vpodstatě "vybírala", kdo by mě mohl vysvobodit ze zakletí, s kým bych se chtěla líbat. Je tu hodně sympatických kluků, nikdo mě neokouzlil na první pohled jako kdysi ten ženatej, ale být s nima dýl, určitě by hrozilo, že se do některýho zamiluju. Jenže nemam "dýl". Mam na to poznávání týden. Tak jsem zaměřila pozornost na toho, co se mi líbil nejvíc. Věděla jsem, že asi bude dost mladej, ale že je mu jen 16 jsem se dozvěděla až po svým rozhodnutí. 

Včera večer bylo grilování a pilo se. Seděla jsem opodál půlkruhu kluků a on uvolnil mezi židlema místo tak, abych vešla mezi ně. Potěšilo mě to. Seděla jsem pak vlastně celou dobu vedle něj, trochu se ho občas dotkla kolenem, jak bylo málo místa. Bylo poznat, jak na něj alkohol funguje. První po doteku ucukával, pak už ne. A pil teda jedno pivo za druhým. Já ještě uplně střízlivá. Asi po desátým pivu říkal že půjde nahoru pro flašku s něčím silnějším. Jak se zvedl, rozhodla jsem se, že půjdu pro sešit a tužku a napíšu mu to, proč nepiju, a že to může změnit. Vlastně jsem to ani nemusela psát. Bylo zřejmý, že stačilo jít s ním. Díval se pak jinak, choval se jinak. Když jsem to dopsala, už jsem si byla skoro jistá, že do toho půjde. Přečetl si to, podal mi flašku a nastavil rty.
Možná se pletu, ale přišlo mi, že se možná i líbal poprvé. Bylo to takový opatrný, ale fungovalo to na mě. Trošku jsem se bála, aby to vlhko nešlo i přes kraťasy. Prostě jsem to už moc potřebovala. Nelíbala jsem se s nikým hodně dlouho. Když jsem ho u toho objala, jeho ruce šly skoro hned po prsu. Nechala jsem ho. Chtěl jít rovnou na pokoj. Teď bylo na mě, abych se rozhodla, co vlastně chci. Věděla jsem, že já bych z toho moc neměla. Bylo to na mě moc rychlý, ale zase jsem byla zvědavá, co se asi tak může dít. Tak jsem souhlasila za podmínky, že sex nebude. Ptal se, jestli má vzít kondom. Zamítla jsem to. Zajímavý, že když jsme potom byli v tom pokoji, chtěl sex, přemlouval, a bylo mu uplně jedno, že ten kondom nemá. Kdyby tak věděl... v koupelně mám ovulační testy. Vlastně měl možná štěstí, že k tomu sexu nedošlo. 

No a jaký to bylo? Nebál se, svlíkl si mě, i když trošku nešikovně, ale to se s tím co vypil dalo čekat. Svlíkl sebe. Přemluvil mě dokonce k sundání kalhotek, což už bylo trochu na mé hranici. Nicméně, on se skoro nedíval. Vpodstatě chtěl jen zasunout. Hrál si "s ní" rukou, chtěl i pusou, ale to jsem mu taky zatrhla. Na jednu stranu mě lákala představa, aby mi to takhle dělal někdo jiný, než za posledních 13 let, kdy jsem si to trošku zprotivila, na druhou stranu jsem věděla, že od něj by to nebylo ono. Ne napoprvé. A taky to je až moc intimní. Prostě, chtěla jsem si spíš brát než dávat ze sebe, nebo se odhalovat. Chvíli to jeho přemlouvání vypadalo, že by se mohl pokusit si něco vzít násilně. V ten moment jsem cítila to příjemný napětí, chtěla se prát a být přemožena. Ale nedošlo na to. Udělala jsem ho pusou, spíš kvůli němu, než že bych sama chtěla.
 Pak jsem si ho označila jak puberťačka cucflekem na krku a po pár dalších polibcích šel spát. Je mi jasný, že to už zřejmě všichni ví, resp. možná si myslej, že jsme ten sex měli. Snad to nějak nenaruší moje vztahy s ostatníma, hlavně s holkama... uvidíme.

Zajímavý, že jsem potom přemýšlela ne tak o něm, ale spíš o tom co se stalo, třídila si v sobě pocity, a usínala s fantazií, jak se to ženatej Judista dozví, vynadá mi za "kažení mládeže" a dá mi pořádnej výprask na holou.

No a co mi to tedy dalo? Zkušenost, že opravdu je pro mě lepší čekat... až mě někdo bude chtít natolik, že si mě sám uloví, svede.. tak, abych to mohla spíš brzdit, bránit se a odolávat. Pak to bude pro mě mít ten erotickej náboj. A asi že mladej kluk, i když bude dostatečně sebevědomej a odvážnej, tohoto schopnej nebude. Věřím, že K3 třeba by to dokázal, ale to by musel chtít, a je blbost si myslet, že by mohl chtít mě. Jen kvůli sexu mu za to holka asi stát nebude, takže kdyby holku neměl (prý furt má), zaměřil by se na nějakou mladou, co by ji chtěl na vztah.
Možná mi to teď pomůže se opravdu s K. rozloučit. Tolikrát jsem si myslela, že už to je za mnou, ale furt jsem to nedokázala uzavřít. Jen jsem si přetvářela představy tak, aby to bylo reálný. Teď už vím, že opravdu nechci jen sex ani s jednim z nich, pokud bych musela být iniciátorkou. Jsem prostě submisivní. Provokatérka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Orgasmus

Povedená sobota

Stará láska nerezaví